Prihlásenie  |  Registrácia

Najčastejšie otázky

Aká je tolerancia teploty krabičky z cukrovej trstiny?

Krabička je úplne tolerantná ako papier, dokonca ju môžete dať do mikrovlnnej rúry. Krabičky odolajú teplotám až do 220⁰C. Jedlo si v nich teda môžete priamo ohriať a nemusíte ho prekladať na tanier.

Sú krabičky odolné proti tekutinám a tuku?

Krabičky sú navrhnuté tak, aby spĺňali všetky vlastnosti na prepravu tekutých jedál, omáčok, polievok i zmrzlín. Skladá sa Váš hlavný chod z väčšieho množstva omáčky? V tomto prípade doporučuje variantu „double wall“ teda dvojitá stena, ktorá lepšie zaistí, aby omáčka nepretiekla.

V čom sú krabičky z cukrovej trstiny lepšie ako papierové?

Tieto krabičky sú vyrobené zo stebiel cukrovej trstiny, ktorá by sa inak pálila jako nepotrebný odpad. Používanie rýchlo obnoviteľných prírodných zdrojov je kľúčom k šetrnosti k životnému prostredu.

Ako dlho trvá, než sa krabičky plne biologicky rozložia v komposte?

Rozkladateľnosť krabičiek môžete vyskúšať vo svojom domácom komposte. Krabičky sú skutočne kompostovateľné a biologicky rozložiteľné a vy si to môžete overiť. Doba rozložitelnosti je približne 3 mesiace.

Môžem prísť do vášho obchodu či show-roomu?

Na Slovensku žiaľ nemáme show-room, ale vzorky Vám rádi zašleme poštou.

 

Doprava

Koľko stojí doprava a je cena rovnaká po celej Slovenskej republike?

Zásielky posielame prepravnou firmou GEIS/DPD a sadzby dopravy sú stanovené ich cenníkom. Pri nákupe tovaru nad 250 EUR je doprava zadarmo po celej Slovenskej republike.

Za akú dobu po objednaní mi tovar priveziete?

Usilujeme sa, aby bol tovar doručený do 2 pracovných dní.

Je možné doručiť tovar mimo Slovenska?

ÁNO. Tovar je možné doručiť aj mimo Slovenska. 

Môžem si tovar vyzdvihnúť niekde osobne?

Po dohode s jednateľom p. Matúšom Havírom je možný osobný odber v Prahe.

Je možné si tovar objednať telefonicky?

Samozrejme. Kontaktujte, prosím, nášho obchodného zástupcu – viz záložka „Kontakty“.

Je možné zmeniť už odoslanú objednávku? Bude mi účtovaný nejaký storno poplatok?

Zmena objednávky je možná e-mailom či telefonicky, až do chvíle, než dôjde k odovzdaniu tovaru na distribúciu. Po prevzatí tovaru prepravnou spoločnosťou GEIS/DPD – žiaľ nie je možné meniť obsah objednávky či miesto doručenia.